Hoppa över navigation

hah, alla, jag menar verkligen alla har skrivit lustiga blogginlägg idag utom jag. om jag hade lyckats ta livet av alex schulman för ett tag sedan hade han vänt sig i graven för jag inte hade slutfört min straffkommendering med tangentbordet connected to le blogg.

annars har jag chillinz to death idag. i och med gårdagens dryckeslag hemma hos niklas som örti andra redan skrivit om så är victorinho, som jag hade hetat om jag lirat i real madrid, sjukt sliten. degade järnet med carl, jayinz och joello varpå jag kom hem och såg hohoa dahlgren med partner kamma hem en välförtjänt seger i på spåret. jag tog dessutom nairobi på 10 poäng, sikken kille! tankade det förra avsnittet också, med filip och fredrik men sparar det till bättre tider. dessa snubbar påstår jonas att jag och han är lika. jag skulle vara fredrik, självklart för att han har glasögon, och jonas den lite mer ”wild and crazy” filip. aja, har ingen tanke att gå i Thomas Karlssons fotspår och bli ”journalist”.

nej, blir nog lite dexter istället som calle och jocke har hypat. jasvär att calle kommer fastna hårdare än med oz, vilket är boven i dramat näre kommer till hans crapiga betyg i religion A och fysik B. haha, 52 avsnitt och örti kebabtallrikar senare, kärlek till karlsson2002.tk, kebabtest är skiten.

idag har jag lärt mig att soliditet skall inte förväxlas med skuldsättningsgrad vilket är besläktat med soliditet men som används specifikt för att beräkna företagets finansiella risk (räntekänslighet).

måste bara lägga in en rolig bild som återfanns på looptroops sida. MM DEN E FINT!

Lämna en kommentar